Cine n-are nevastă...să-și cumpere!


Ce te învață nevasta:

Nevasta te învață despre fericire: să te duci la mă-ta! Sigur se bucură când te vede. 
Nevasta te învață despre punctualitate: nu mă intereseaza câte beri ai băut, tu trebuia să fii acasă.



Nevasta te învață despre nudism: plec de aici și te las în curul gol. 
Nevasta te învață despre nulitate: tu fără mine ești un nimeni. 
Nevasta te învață despre creare: eu te-am făcut barbat. 
Nevasta te învață despre dureri: nu am chef, mă doare capul. 
Nevasta te învață despre mobilitate: ce-ți fug ochii dupa curu lu' aia. 
Nevasta te învață despre oțet: ce acră poate fi mă-ta!


Nevasta te învață despre ordine: m-am săturat să tot adun după tine. 
Nevasta te învață despre botanică: nu mi-ai mai cumpărat o floare de nici nu mai știu cum arată. 
Nevasta te învață despre jurământ: zi să mori tu că n-ai băut nimic? 
Nevasta te învață despre geneză: încă nu s-a născut ăla care să dea în mine. 
Nevasta te învață despre munca în exces: cam multe ședințe peste program ai tu. 
Nevasta te învață despre greșeli: a fost greșeala mea că ți-am făcut toate poftele. 
Nevasta te învață despre transformare: când te-am luat erai slab ca o așchie, acum ești gras ca un porc. 
Nevasta te învață despre rațiune: când îți vine să mă înșeli, să te gândești bine la ce pierzi. 
Nevasta te învață despre dicție: vorbești exact ca mă-ta. 
Nevasta te învață despre necesitate: trebuie să aduci mai mulți bani în casă. 
Nevasta te învață despre sărbători: vezi că vine ziua mea, poate nu-mi cumperi ceva frumos !    


O nevastă bună ,oferă mult echilibru.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cea mai mică bibliotecă din lume

Impostorii lugojeni ai lui George Costin, înfiltraţi printre revoluţionari (II)

Să ne cunoaştem istoria: Ce rol aveau BRĂŢĂRILE DACICE?