Nu scriu la comanda si nici nu ma las manipulat

Un confrate, ca să nu spun altfel, că frate nu e cu mine şi nici nu poate fi vreodată, a lansat ipoteza, pe blogul personal, că eu am fost pus să mă iau de "păpuşa gonflabilă" Petru Boulescu, singurul ziarist cu nume de bou, care chiar şi este un "bou", după cum îi spune şi numele. Vreau să-i transmit stimabilului "scribălău" că niciodată nu am scris ceva la comandă şi nici nu am pupat în fund pe nimeni, cum face dumnealui. Nu are rost să vă prezint istoria lui, fiindcă sincer vă spun, nici nu mă interesează, pe mine mă afectează în mod direct prezenţa cornutului, care prin articolele lui denaturează realitatea şi o aduce în ograda sa, în funcţie de interes, ceea ce se numeşte şantaj şi, cu siguranţă, dacă aş căuta mai bine, ceea ce voi fac, voi găsi şi însuşirea de foloase necuvenite.
Vă întrebaţi ce am cu ziaristul "încornorat" Petre Boulescu? Ce aş putea să am eu cu o umbră de ziarist? Nimic. Dar totuşi nu-mi pot scoate din minte o faptă pe care a comis-o.
În 2007, eram într-o emisiune în direct la Europa Nova şi îl atacam, cu documentele pe masă, pe primarul de atunci Marius Martinescu. Ştiţi ce a făcut boul ăsta? A întrerupt misiunea pe motiv că s-a întrerupt curentul. A crezut că sunt prost. Dar fraierul nu şi-a dat seama că voi verifica cele spuse de el. Poate are o scuză? Poate avea o obligaţie? Da. Avea obligaţia să-i facă pe plac primarului care, în 3 mandate (12 ani) nu a făcut nimic, decât numai a respirat aer. Atât. Din 1996 şi până la ora actuală, trustul lui Drăgan nu şi-a plătit impozitele, pentru că ei nu se consideră la cheremul finanţelor, ci cred că finanţele sunt la cheremul lor, iar Lugojul este numai ograda lor. Politica lor, a celor de dincolo de Timiş, se rezumă la şantaj, la ameninţări şi chiar la fraude fiscale, despre care, deocamdată, nu spunem mai multe, dar nu vom tăcea când va fi cazul.
Precizez că desconsiderarea mea faţă de persoana boului de jurnalist nu înseamnă un război împotriva redactorilor de la publicaţia adversă. În Lugoj pot conveţui mai multe ziare şi e loc pentru toţi. Dar ei vor, ca pe vremea comunismului, un singur partid, un singur ziar, un singur şef.
Deocamdată, atât, dar dacă e nevoie, voi reveni cu informaţii despre datoriile sus - amintitului trust, care, în douăzeci de ani, a adus Lugojului un prejudiciu oraşului de aproape 100 de miliarde de lei. Deci cine păgubeşte bugetul local?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cea mai mică bibliotecă din lume

Să ne cunoaştem istoria: Ce rol aveau BRĂŢĂRILE DACICE?

Impostorii lugojeni ai lui George Costin, înfiltraţi printre revoluţionari (II)