Cât adevăr se ascunde în strigătul de disperare a unui român? Un inspector antifraudă acuză PREȘEDINTELE ROMÂNIEI ȘI SEFUL SRI de constituire de GRUP INFRACȚIONAL ORGANIZAT


Un inspector antifraudă din București își continuă războiul cu un șef SRI

Un inspector antifraudă cere destituirea urgență a generalului SRI FLORIAN COLDEA,  ce dezonorează noțiunea de servicii secrete.
Românul scrie zilnic sezizări la Poliție, Preșidenție, SRI și toate instituțiile statului tac.

Deși aceste dezvăluiri au fost bomba acestui început de an, presa tace și asta arată faptul că mass-media nu mai aparține românilor. Corporații multinaționale, protejate de DNA și de serviciile secrete, nu caută să ne arate cât adevăr se ascunde în strigătul de disperare a unui român. Și să ținem cont că nu este un cetățean oarecare ci un inspector antifraudă.


În atenția domnului Hans Klemm
Ambasadorul SUA la București

Subsemnatul Ștefan Dan, CNP 1771124214629, domiciliat în București, Intrarea Horbotei, nr. 2, bl. M10, sc. 1, et. 2, ap. 6, sector 3, telefon 0736.921.414 și cu domiciliul procedural ales în București, Oficiul Postal 49, Căsuța poștală 48 în calitate de inspector antifraudă în cadrul Direcției Regionale Antifraudă Fiscală București, cu sediul în București, Piața Presei Libere, nr. 1, Corp B3 vă aduc la cunoștință următoarele:
Începând cu data de 09.02.2016 am sesizat faptul că INFRACTORUL FLORIAN COLDEA a încercat să mă omoare în timp ce îmi exercitam atribuțiile de serviciu, într-o instituție publică păzită chiar cu jandarm.
Ulterior am sesizat în nenumărate rânduri faptul că s-au folosit aparate care proiectau microunde spre casa în care locuiesc, ultima tentativă a CRIMINALULUI IMBECIL FLORIAN COLDEA, fiind chiar azi la ora 15:10.
Am sesizat și faptul că mi-a dat în mașină cu soluții care mai degrabă țin de bioterorism decât de protejarea cetățenilor acestei țări.
Am sesizat faptul că mi se interceptează email-urile și că sunt filat chiar și când nu am nimic de făcut, INFRACTORUL FLORIAN COLDEA utilizând resursele SRI în SCOPURILE SALE NEMERNICE PERSONALE.
Deși am sesizat și la poliție și la procuratură faptele CRIMINALULUI IMBECIL FLORIAN COLDEA, ba chiar am atașat și probe în susținerea celor afirmate, nu am fost sunat până acum de nici un procuror sau polițist care să vină să verifice la locul faptei ceea ce tot scriu eu.
OARE TOATA LUMEA DIN ȚARA ASTA E CĂCATĂ PE EA DE FRICA CRIMINALULUI COLDEA FLORIAN?
Cine este acest CĂCAT CU OCHI NUMIT FLORIAN COLDEA?
Din ce cauză Eduard Hellwig - șeful SRI și Președintele Klaus Iohannis tac din gură și nu iau nici o măsură?
Oare CRIMINALUL FLORIAN COLDEA îi amenință și pe ei? Mâine se împlinesc 30 de zile de la prima tentativă de eliminare fizică a mea și CRIMINALUL FLORIAN COLDEA încă mai ocupă funcția de șef operativ la SRI.
Oare din ce motive nici un reprezentant înalt al NATO nu reacționează la FAPTELE CRIMINALULUI FLORIAN COLDEA?
Să înțeleg domnule Hans Klemm ca îl protejați pe CRIMINALUL FLORIAN COLDEA?
Să înțeleg că a ajuns CRIMINALUL FLORIAN COLDEA să dețină atâta putere în România cu acordul și cu susținerea Ambasadei Statelor Unite la București?
Vă solicit să luați măsurile care se impun, la fel ca atunci când v-ați permis să faceți recomandări țării noastre ce să facă și cum să facă, întrucât este un pericol ce ține de siguranța națională ca acest CRIMINAL NUMIT FLORIAN COLDEA să mai rămână la butoanele SRI.
Cu siguranță FLORIAN COLDEA trebuie aruncat la ghena istoriei serviciilor secrete românești.
Vă mulțumesc.
Cu stimă, Ștefan Dan.

În atenția domnului Klaus Iohannis
Președintele României

În atentia domnului Eduard Hellvig
Șeful SRI

 (fragmente)
… în timp ce mă aflam în biroul meu din cadrul Direcției Regionale Antifraudă Fiscală București, după ce colegul meu Alin Marta s-a ridicat să plece și ne-a spus că pleacă la cursuri (cu toate că în timpul programului nu are voie să facă așa ceva), am început să simt dureri de cap și în inimă, cu toate că până în acel moment mă simțeam absolut perfect.
Imediat am ieșit din birou, iar durerea de cap a început să scadă în intensitate, iar inima mea a început să revină la starea de dinnaintea orei 15:10 încet.
Singura explicație pentru aceste dureri: sunt folosite aparate cu microunde sau cu radiații pentru eliminarea dușmanilor incomozi de către INFRACTORUL FLORIAN COLDEA.
Vă aduc totuși la cunoștință faptul că deși vă scriu aproape zilnic despre INFRACTORUL FLORIAN COLDEA, nici până acum nu ați luat nici o măsură, INFRACTORUL FLORIAN COLDEA continuându-și activitățile infracționale cu acordul și acceptul Președenției României și Șefului SRI.
În situatia în care nu veți lua nicio măsură în privința destituirii CRIMINALULUI FLORIAN COLDEA din funcția pe care o ocupă în mod nedemn, voi acuza PREȘEDINTELE ROMÂNIEI ȘI SEFUL SRI de constituire de GRUP INFRACȚIONAL ORGANIZAT pentru protejarea CRIMINALULUI FLORIAN COLDEA.
Conform Codului Penal al României:
”ART. 367
Constituirea unui grup infracțional organizat
(1) Inițierea sau constituirea unui grup infracțional organizat, aderarea sau sprijinirea, sub orice formă, a unui astfel de grup se pedepsește cu închisoarea de la unu la 5 ani și interzicerea exercitării unor drepturi.”


În atenția domnului Klaus Iohannis
Președintele României

În atenția domnului Eduard Hellvig
Țeful SRI

(fragmente)
Criminalul Florian Coldea folosește antenele cu microunde pentru eliminarea mea fizică.
În seara asta am adormit la televizor în sufragerie, unde nu mi-am făcut protecție la geam cu folie de aluminiu și pe la ora 1 noaptea am început să simt microundele proiectate în apartamentul în care stau.
Simți cum te agită în primul rând la nivelul inimii.
Imediat m-am ridicat și m-am dus să mă culc în dormitor unde mi-am făcut protecție cu folie de aluminiu la geam, iar senzațiile au dispărut treptat ulterior. […]
VADIM TUDOR a murit la circa o lună de când a spus că are probe privind ilegalitățile făcute de Florian Coildea în acțiunea cu răpirea din Irak în anul 2005.
Precizez faptul că prima tentativă a criminalului Florian Coldea de a mă elimina s-a petrecut în data de 09.02.2016 într-o instituție public… […]


In atentia domnului Klaus Iohannis
Presedintele Romaniei

In atentia domnului Eduard Hellvig
Seful SRI

 (fragmente)
 … vă aduc la cunoștință faptul că în curând se împlinește o lună de când am făcut primele dezvăluiri despre tentativa de crimă dispusă de numitul numitului Coldea Florian șeful SRI, iar în baza probelor și indiciilor pe care le-am oferit, Președintele României, domnul Klaus Iohannis, împreună cu Șeful SRI, domnul Eduard Hellvig ar fi trebuit să procedeze de foarte mult timp la destituirea urgentă a acestui netrebnic ce dezonorează noțiunea de servicii secrete.[…]

Despre faptele relatate de inspectorul antifraud Dan Ștefan nu ne pronunțăm și nu știm cât adevăr există, dar faptul că toată lumea tace și mai ales presa se face că nu vede ne dăc ertitudinea că ceva nu este în regulă. Vom urmări să vedem ce se va întâmpla în acest caz. Reamintim că precedentul a fost făcut de politicianul Corneliu Vadim Tudor, care a decedat la o lună după ce a făcut o plângere penală împotriva generalului SRI – Florian Coldea.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cea mai mică bibliotecă din lume

Să ne cunoaştem istoria: Ce rol aveau BRĂŢĂRILE DACICE?

Impostorii lugojeni ai lui George Costin, înfiltraţi printre revoluţionari (II)