Klaus Iohannis nu este președintele meu. La pușcărie cu președintele trădător!


Privind atent tot ce face președintele Klaus Iohannis am tras concluzia că este împotriva românilor și deci împotriva mea. Acest președinte este un dușman al acestei țări și deci și dușmanul meu.
Faptul că se manifestă este normal și legal, dar nu este normal că se manifestă ilegal. Cine i-a oprit pe organizatori să ceară autorizație? Nimeni! Dar cei care au ieșit în stradă uită că au părinți și bunici care acum beneficiază de măsurile benefice ale guvernului.
Cei care au ieșit în stradă uită că pentru un pușcăriaș se plătește numai pentru mâncare peste 2000 de lei, iar pentru un copil alocația este de 80 de lei.
Justiția a luat-o razna și pentru furtul unei găini dau ani grei de pușcărie. Situația din penitenciare este dezastruoasă, la nivelul anilor ‘80 și pentru asta plătim bani grei. Dar se pare că neamțului nu-i place ce au votat românii la 11 decembrie 2016 și vrea să forțeze să fie anulat acest vot.
Și pentru acest lucru Klaus Iohannis nu este președintele meu.
A sfidat legea, a încălcat Constituția de mai multe ori și a sprijinit pe față mișcări neautorizate și violente și pentru asta ar trebui să plătească. Parlamentul să-i ridice imunitatea și Klaus Iohannis să fie judecat pentru TRĂDARE.
Dacă PSD și ALDE nu iau măsuri vor pierde ce au câștigat la ultimile alegeri.
La pușcărie cu președintele trădător!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cea mai mică bibliotecă din lume

Să ne cunoaştem istoria: Ce rol aveau BRĂŢĂRILE DACICE?

Impostorii lugojeni ai lui George Costin, înfiltraţi printre revoluţionari (II)