S.U.A., jos „mâna” de pe România (V) Cu influența SUA puterea judecătorească a fost delegitimată și autoritatea judiciară s-a transformat în regim politic autoritar – justiţiarist … iar statul de drept a devenit un stat poliţienesc
O Justiţie în afara controlului democratic este nelegitimă
Justiţia
„Ticăloşii
noştri fiind, în speţă, yesmenii Washingtonului care au trădat şi România,
neapărându-i interesele, şi America, încurajându-i nebuniile… În primul caz,
efectul pervers a fost acela că puterea judecătorească a fost delegitimată (o
Justiţie în afara controlului democratic este nelegitimă), autoritatea
judiciară s-a transformat în regim politic autoritar – justiţiarist … iar
statul de drept a devenit un stat poliţienesc (condus de acea parte a
serviciilor secrete care au acceptat să redevină poliţie politică).
În cazul din urmă, implicarea partizană în
competiţia internă românească a decredibilizat în ochii românilor politica
externă americană faţă de România (…) Dl. Biden Joseph (vicepreşedintele
S.U.A. – n.a.) a venit în România să ne explice cum corupţia trebuie
combătută cu orice preţ – se subînţelegea, inclusiv cu preţul sacrificării
democraţiei şi a libertăţilor individuale – întrucât ea joacă în favoarea
geo-politicii ruseşti (…)
Câtă vreme Justiţia politizată nu a mai distins
între cinstiţi şi corupţi, ci numai între politicienii Puterii şi cei ai
Opoziţiei între suveranişti şi internaţionalişti, între pro-occidentali şi
pro-ruşi, între europenişti şi atlantişti, respectul legii a rămas fără
motivare (…) Aşa se face că, în ultimii ani, în ciuda unei impresionante
coregrafii justiţiare şi a unei telejustiţii agresive, corupţia a crescut.
Aceasta a afectat şi buna guvernare” ( A. Severin, fost ministru de externe).
Dacă în partidele politice sunt şi infractori, cum sunt de altfel în mai toate domeniile, aceasta nu
înseamnă că partidele ar trebui desfiinţate! Şi totuşi, aruncând praf în ochii
populaţiei, globaliştii vin cu pretextul corupţiei şi,
încercând să-i ia poporului dreptul democratic de a fi reprezentat de partide,
îşi propun să instituie noi reguli („apolitice”) de numire în funcţii şi să dea
astfel o lovitură de moarte drepturilor şi libertăţilor civile.
Jocul acesta periculos, de aservire a Justiţiei la interesele globaliste,
are loc şi în România, cu precădere după anul 2005 când unii oficiali ai S.U.A.
şi-au permis să pună mâna pe România călcând în picioare demnitatea
magistraţilor români şi impunând la conducere pe filoamericanii D. Morar (la
D.N.A., în 2005), L.C. Köveşi (la Parchetul General, în 2006) şi, evident, pe
„naşul” Băsescu (la Preşedinţie, în 2012).
Astfel, s-a ajuns în situaţia ca S.U.A., prin acţiuni deliberate de
delegitimizare şi decredibilizare a Justiţiei româneşti, să sfideze principiul
concurenţei şi să intervină în numirea în funcţii (după
ce un senator american a recomandat ambasadorului actual Klemm să o sprijine pe
Köveşi, despre care Presa susţine că ar avea cetăţenie americană,
un fost înalt demnitar român sublinia că „presupuşii corupţi ai S.U.A.
susţin pe presupuşii luptători împotriva corupţiei din România”), să le ofere unor procurori români „protecţie
specială” prin acordarea cetăţeniei americane (în acest sens,
fostul ministru de externe Severin conchidea: „dacă este aşa, înseamnă că
urmărirea penală a unor cetăţeni români se realizează de către cetăţeni
americani… Situaţia devine cu deosebire gravă atunci când cercetarea penală se
referă la lideri politici români”), să influenţeze Justiţia română (preşedintelui C.S.J.,
S.Moisescu, i s-a cerut în S.U.A. renunţarea la reabilitarea lui Ion Antonescu,
iar fostul ambasador american Taubman a intervenit la D.N.A., în 2005, pentru
blocarea dosarelor penale ce lezau interesele israelienilor în cazul Hotelului
Bucureşti), să ghideze activitatea
D.N.A. (unde există şi un birou special amenajat al F.B.I.), să confere unor magistraţi statute publice
privilegiate (declaraţii oficiale de susţinere, invitaţii la
dineuri speciale etc), substituirea
autorităţii judiciare (în loc ca fiul ambasadorului american în
România să fie arestat de autorităţile noastre, pentru că la 4 martie 2004
conducea maşina care l-a accidentat mortal pe artistul român Teo Peter, acesta
a fost scos imediat din ţară şi ulterior Justiţia S.U.A. i-a înlăturat acuzaţia
de omor din culpă)…
Ingerinţele în cauză, sugestive ca să ne facem o imagine despre politizarea
Justiţiei şi folosirea acesteia ca instrument de executare a legilor
globaliste, constituie atât un afront grosolan pe care S.U.A. îl aduc
„statului de drept” din România, cetăţenilor români, cât şi un început istoric
de a-i „mătura” pe antiglobalişti, cu forţa legii, din calea instaurării
devastatoare a noii mondiale…
S.R.I.
Niciodată, nici un preşedinte postceauşist, nu a lăsat să se înţeleagă că,
dincolo de puterea legitimă, ar mai exista încă o putere, nelegitimă,
care decide (sub controlul S.U.A. în numele „parteneriatului strategic”) o mare
parte din măsurile importante ce se iau în numele Statului Român! Ce înseamnă
aceasta? Înseamnă că o „armată”de slugi „din umbră”, la care sunt înregimentaţi
magistraţi, politicieni şi ziarişti selectaţi „pe sprânceană”, este dispusă să
interpreteze (hiperdemocratic) „sceneta” macabră a infestării mentalului
naţional cu iluzia că am avea cu toţii vreo relevanţă în cadrul constituţional
conceput „la vedere”!
Serviciile în speţă, aduse cu zel inconştient de persoane corupte sau
coruptibile, sunt făcute bineînţeles în detrimentul intereselor României şi, de
aceea, dacă vrem să înţelegem care ar fi cauzele degenerării calităţii vieţii
noastre, ar fi necesar să ne întrebăm cum de se explică imixtiunea S.R.I. în
controlul politicii interne, aspect deconspirat de ziarul Naţional, la 7 mai
2013, unde ni se atrăgea atenţia că „partenerii” administraţiei S.U.A.,
interesaţi să favorizeze o firmă americană care să ne degreveze de importante
zăcăminte de petrol şi gaze naturale din apele teritoriale ale României, stau
la baza cererii C.I.A. ca S.R.I. „să asigure sub orice formă un climat de
stabilitate politică în ţară”!
Acest amestec al S.R.I., cunoscut nouă şi din tandemul făcut cu D.N.A.
numai într-o anumită direcţie de anticorupţie, este lesne de
înţeles dacă luăm în calcul atât ceea ce ne dezvăluia E. Snowden, referitor la
subordonarea serviciilor secrete româneşti faţă de „partenerii” americani, cât
şi informaţiile Presei despre faptul că semnatarul afacerii dubioase cu
fregatele englezeşti (G.C. Maior, fost şef al S.R.I.) şi ofiţerul implicat în
afacerea cu jurnaliştii români răpiţi în Irak (F. Coldea, actual adjunct al
S.R.I.) s-ar afla sub acoperire C.I.A. din 2006! Replierea
S.R.I., în noua arhitectură globală, intră în acest scenariu strategic care a
stat la baza, în 1989, conlucrării marilor servicii secrete în noua ordine trasată la
Yalta de preşedintele american Bush (fost şef al C.I.A.) şi preşedintele
sovietic Gorbaciov (fost şef al K.G.B.)…
Prof.
Costel NEACȘU
Comentarii
Trimiteți un comentariu