Mesaj de la Președintele Înaltei Curți de Casație și Justiție (ÎCCJ), Cristina Tarcea pentru președintele Klaus Iohannis care-și bate joc de Constituția României.



Cristina Tarcea: Orice decizie judecătorească trebuie respectată, inclusiv deciziile Curții Constituționale

Președintele Înaltei Curți de Casație și Justiție (ÎCCJ), Cristina Tarcea, a afirmat, joi, că orice decizie judecătorească trebuie respectată, inclusiv deciziile Curții Constituționale.

"Mi s-a spus că a apărut o știre după declarația mea de azi dimineață că aș fi declarat că chestiunea respectării sau nu a deciziei Curții Constituționale este o chestiune politică.

Nu cred că asta a fost declarația mea, îmi aduc aminte că întrebarea dumneavoastă a fost dacă președintele va respecta sau nu decizia Curții Constituționale, iar eu v-am spus că nu vreau să comentez acest subiect, care a fost atât de mult politizat. (...)

Orice decizie judecătorească, inclusiv deciziile Curții Constituționale, trebuie respectată, nici nu discutăm acest aspect", le-a spus Tarcea ziariștilor, după încheierea ședinței Consiliului Superior al Magistraturii la care a participat.


https://www.agerpres.ro

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cea mai mică bibliotecă din lume

Să ne cunoaştem istoria: Ce rol aveau BRĂŢĂRILE DACICE?

Impostorii lugojeni ai lui George Costin, înfiltraţi printre revoluţionari (II)